1 Ты же Бог наш благ и истинен, долготерпелив и в милости управляяй вся. 2 Ибо аще согрешим, твои есмы, ведуще державу твою: и аще не согрешим, вемы, яко тебе вменихомся. 3 Еже бо знати тебе, всесовершена (есть) правда, и ведети державу твою, корень есть безсмертия. 4 Ниже бо прельсти нас человеческое злохитрое умышление, ниже сеннописаных труд безплодный, вид изваян различными шары, 5 ихже зрак безумным приходит в похотение, и любят мертваго образа вид бездушный. 6 Злых любителие достойнии таковых надежд и творящии, и любящии, и чествующии. 7 Ибо скудельник, мягкую землю мнущь со трудом, делает ко служению нашему коеждо: но от тогожде брения созда и яже чистых дел служебныя сосуды, и сопротивныя, вся подобне: сих же обоих коегождо есть употребление, судия есть бреноделатель. 8 И злотрудник бога суетна от тогожде творит брения, иже мало прежде от земли сотворен быв, по мале идет, из неяже взят бысть, истязан о душевнем долзе. 9 Но есть ему прилежание, не яко имать трудитися, ниже яко краткоконечно житие имать: но ревнует златоделателем и сребролиятелем, и меди делателем подражает, и славу мнит, яко скверная делает. 10 Пепел бо есть сердце его, и земли хуждше упование его, и брения безчестнее живот его: 11 яко не уведе создавшаго его, и вдохнувшаго ему душу действительную, и вдунувшаго дух животный. 12 Но вмениша игралище быти живот наш, и житие все упражнено на приобретение: ибо глаголют, яко подобает откуду либо, аще и от зла, приобретати. 13 Сей бо паче всех весть, яко согрешает, от вещества земленаго удобныя к сокрушению сосуды и изваяния содеваяй. 14 Вси же пребезумнейшии и окаяннейшии, паче души младенческия, врази людий твоих обладавшии ими: 15 яко вся идолы язычески вмениша в боги, имже ниже очес употребление ко зрению, ниже ноздри в привлечение аера, ниже уши слышати, ниже персты рук во осязание, и ноги их праздны ко хождению. 16 Человек бо сотвори их, и духа взаим взяв созда их: ни един бо человек может себе подобна бога создати: 17 смертен же сый мертва делает рукама беззаконныма: лучший бо есть идолов своих: (яко) сей убо поживе, онии же никогда. 18 И животных мерзких чтут: безумная бо сравняемая иных суть хуждша. 19 Ниже елико вожделети яко в лицы животных блага суть, отбегоша же и Божия хвалы и благословения его.